czwartek, 16 listopada 2017

Okolicznościowe szaleństwa

Moje oko podkreślone zielenią i odrobiną złota :) Makijaż wykonany na imprezę weselną :D





Moja kochana mama w makijażu wieczorowym :) w fioletowych tonacjach :)

















Ania w niecodziennym makijażu :) Miało być ciemno i mocno, stąd też taki efekt. Do tego usta w odcieniu nude.
Magia oka w niebieskich tonacjach :)












Powyżej makijaż oka w odcieniach fioletowo- bordowych. Przy mocnym oku zdecydowałam się na stonowane matowe usta :)












Ciemne granatowe podkreślenie oka :) z matową cielistą pomadką :)

Trochę intensywniej... wykorzystałam dużo czerni, a w kąciku wewnętrznym poszalałam z miedzianym cieniem.

 Do wykonania tego makijażu użyłam paletki cieni z Paese nr 04 Spicy. Użyłam zilenie, jasnego kremowego cienia oraz delikatnie czerni. Na ustach z kolei pojawiła się kredka i szminka do ust do ust z FM MakeUp w odcieniu " Pale Fuchsia".









 Przepiękne tonacje w kolorze czarnym metalicznym i ciemnymi szarymi.






 Makijaż oka kobiety dojrzałej w ciemnych brązach, czerni i złocie.


Kolejna stylizacja aczkolwiek już w delikatnie odmienionej formie.  Skupiłam się na samych brązach.



Rewelacyjny efekty przy połączeniu cienia w odcieniu brzoskwini z czarnym metalicznym cieniem, wszystko delikatnie podkreślone kredką na górnej powiecie.


Łączenie szarości z jasnymi delikatnymi odcieniami kremowymi z domieszką brokatu.








 Makijaż weselny w czerwieni :)

 Makijaże próbne na ślub.



                                

          














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...