czwartek, 16 listopada 2017

Ulubione odcienie :)

Inspirowałam się jednym z makijaży z magazynu Make Up Trendy. Wyszło idealnie w sam raz na małą imprezkę rodziną. Makijaż zbytnio nie przesadzony, ale też nie można powiedzieć o nim, że zbyt delikatny. Oczywiście wszystko w moich ulubionych kolorkach :)
Brązy i brzoskwinia z palety Sophx
Paleta Sophx od Make Up Revolution ciągle mnie zaskakuje swoją elastycznością. Przy jej pomocy jesteśmy w stanie stworzyć wiele makijażowych cudów na oczach :) od stonowanych brązów po szalone i odważne kolory.

Sesja Walentynkowa :) Przy tej kombinacji użyłam czerwonych, czarnych i srebrnych cieni :)










W tym wypadku skorzystałam z brązowego i złotego cienia z paletki Paese Artist.
Makijaż po prawej stronie wykonałam przy użyciu cieni potrójnych cieni z Avon w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku oka, a na środek powieki nałożyłam cień brzoskiwniowy z paletki Paese Artist. Rzęsy wytuszowałam tuszem Lash Conture z Paese.
W tym wykonaniu użyłam, jasnego kremowego cienia i czarnego w celu podkreślenia oka :) Dość minimalistyczna wersja makijażu.









Opcja po prawej stronie z mocnym czerwonym akcentem.




 Uwielbiam połączenie czerni z szarościami z mocnym akcentowaniem dolnej powieki czarną kredką.


 To są zaledwie niektóre moje ulubione kompozycje makijażowe...
...za każdym razem gdy tworzę coś nowego zakochuję się, a najważniejsze dla mnie, że relaksuje się przy tym i sprawia mi to ogromną frajdę.











Połączenie czerni w zewnętrznym kąciku oka z brzoskwiniowym cieniem na środkowej części górnej powieki i delikatne przełamanie jasną miętą oraz biel w wewnętrznym kąciku oka.














Poniżej szara brokatowa kredka na górnej lini rzęs oraz jasny szary cień na górnej powiece.








Makijaż w czerni i szarościach z matowymi ustami (Avon, matowa szminka do ust - "Whipped Latte"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...