sobota, 18 listopada 2017

Dzienny makijaż




Faza na złoto :) Tak więc zakręciłam się ze złotym eyelinerem- efekt tego widać na tych dwóch zdjęciach. Wszystko wygląda bardzo świeżo i elegancko ;)

                                                                                          
Delikatne cieniowanie przy użyciu szarego cienia, na górnej i dolnej lini rzęs delikatna kreska zrobiona czarną kredką. Jako baza na powiekę posłużył mi kremowy matowy cień.
Poszalałam z różnymi brązami :) akcent mocniejszy dałam na usta.

Wykonanie po lewej przy użyciu złotych, brzoskwiniowych i brązowych cieni z Paletki Paese Artist.















Użyte kolory cieni to: czarny, granat, niebieski, błękit, kremowy. Wszystko delikatnie wycieniowane, co nadało delikatnego wyrazu oka.










 








               


















W opcji po prawej stronie użyłam brązowych
i jasnych beżowych cieni.


Poniżej jasny brąz z kremowym cieniem w wewnętrznym kąciku oka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...