sobota, 18 listopada 2017

Kolorowe szaleństwo :)


 Mocno kolorowo w sam raz na wiosnę :) Makijaż wykonany na sesję zdjęciową. W roli głównej paletka z Nyx Off Tropic.











 W tym wydaniu również zaszalałam z paletką Nyx Off Tropic, ale.... dodałam jeszcze więcej różnych kolorów.  Dzięki temu powstał niesamowity efekt, w którym osobiście się zakochałam :)

Makijaż gościa weselnego :) Róże podkreślone w zewnętrznym kąciku bordowym oraz brązowym cieniem.





Kolorowo może odrobinkę wiosennie dla odważnych :) Tak ślicznie wyglądała Monika w moim makijażu :) Zainspirowała mnie do jego wykonania jej różowa bluzka :) Makijaż spotlight z mocno podkreślonymi ustami.



















Pewnego dnia... postanowiłam wykorzystać nie dawno zakupioną pomadkę w kolorze ciemnego granatu z Avon.
I tak oto powstał ten makijaż po lewej z nastawieniem na usta a oko delikatnie podkreślone czarnym eyelinerem marki Paese. Mogę śmiało napisać, że pomadka szokowała na ustach ale właśnie przez to tak bardzo ten makijaż mi się spodobał... pewnie wkrótce pojawi się make-up z wykorzystaniem jeszcze ciemniejsze pomadki :)


















Cały makijaż oka wykonany przy użyciu jednej poczwórnej paletki. Tropikalne oko :) Rzęsy najpierw wytuszowałam delikatnie czarnym tuszem i na to nałożyłam niebieski tusz dla dopełnienia akcentu kolorystycznego. Usta podkreśliłam matową pomadką do ust w kolorze śliwkowym przydymionym.



 Mocny akcent na usta :) oraz przepiękne kolory cieni na oczach -> Cut crease.















Kolorowe cut crease :)













Przy tym makijażu całkiem nieźle się bawiłam łącząc ciekawe kolory :) Dużo się dzieje na tych oczach :)
Użyłam paletki cieni z Makeup Revolution Colour Chaos.
W zewnętrznym kąciku oka i na roztarcie posłużył mi cień Pink Obsessed, na środek powieki nałożyłam Toxic apple - tini, na wewnętrzny kącik oka TipX, a na dolną powiekę przy lini rzęs Me Three.
Rzęsy wytuszowałam Paese Lash Conture w kolorze Black.









Ojj tak, zdecydowanie uwielbiam łączenie cieni w przeróżnych odcieniach :)


W tym wypadku użyłam zielonego metalicznego cienia, ciemnego fioletu, jasnego fioletu oraz białego cienia w kąciku.
Postawiłam na kredkę błękitną brokatową oraz na srebrną kredkę. Usta pomalowałam jasną różową szminką do ust.









 Przepiękne fiolety :) Wykonane przy użyciu cieni do powiek z Avon - "Diament Purple"

 Po prawej również użyłam kilku cieni z paletki Paese nr 04 Spicy oraz Makeup Revolution Colour Chaos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...