niedziela, 9 grudnia 2018

Zimowe szaleństwa :)

Zima zima... a śniegu jak dotąd nie widać :( Postanowiłam w swoich makijażach trochę zabłysnąć niebieskimi cieniami, co by chociaż trochę przybliżyć klimat zimowy. Stąd też będzie trochę niebieskości i chłodności :) 


 Dwie wersje niebieskiego makijażu przy użyciu różnych cieni i innej techniki wykonania.
W obu makijażach postawiłam na efekt glow, który uzyskałam dzięki pięknym rozświetlaczom: Paese oraz Nyx, cieniom do powiek: Make Up Revolution oraz dzięki niesamowitemu pigmentowi z Nyx.
Naobiecywałam niebieskiego a tu jakiś make up no make up :) Wszystko się zgadza.... w ciągu dnia postawiłam na delikatny look :) Użyłam paletki Sophx, która idealnie sprawdza się w wielu makijażach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...