środa, 22 sierpnia 2018

Letnie klimaty :)

 Makijaż wieczorowy zaakcentowany bordowym kącikiem zewnętrznym z palety Offtropic od Nyx. Na środek powieki nałożony matowy różowy cień z tej samej paletki, na to odrobina cienia z błyszczącymi drobinkami w jasnym różowym odcieniu.



Kolorowy makijaż podbijający piękne oczy Anii :) Postawiłam na czerwienie, pomarańcze oraz odcienie żółtego w połączeniu ze złotem, co dało niesamowity efekt. Dla uzupełnienia na usta nałożyłam jasną cielistą pomadkę i na środek ust dodałam odrobinę złotego błyszczyku, aby całość idealnie się skomponowała z makijażem oczu :)


















Okolicznościowy makijaż na randkę z mężem :) Świętowaliśmy moją zmianę pracy :) Stąd więc postawiłam na "moje" kolory, gdyż w takich to właśnie odcieniach czuje się najlepiej. Do wykonania tego makijażu posłużyła mi paletka Sophx Make Up Revolution- niesamowite kolory i trwałość.


















 W tym wykonaniu postawiłam na odcienie fioletu, makijaż podkreślający pięknie brązowe oczy. Mi akurat podpasował na dzień z matową pomadką w kolorze Nude. Wszystkie cienie użyłam z jednej paletki Sophx Make Up Revolution.















Po prawej mamy kolorowe "pawie oczko". Ojjjj.... Niebieski i jeszcze więcej niebieskiego, makijaż jak dla mnie sprawdził się idealnie na wieczór. Wykończyłam go delikatną różową pomadką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oko na Twój Ślub :)

Dla tych co lubią mocniejszy i bardziej kolorowy makijaż w dniu ślubu :) W tym wydaniu były to bordziaki idealnie wkomponowały się do...